Nya scrapsaker

I morgon ska vi åka till Gräsö. Johans kompis och hans familj har en stuga där som vi ska bo i. Ska bli mysigt! Jag har hört att vi ska ta med ett paket kräftor, så jag antar att de blir en mysig Lördagkväll med god mat och goda vänners sällskap. Alltid trevligt. De har en son också som är 3 år som jag tror Estridh kommer gilla, hon älskar att leka med lite äldre barn. Eller ja, alla barn. Så det kan nog bli bra!

Jag är så himla sugen på att lägga upp bilder på de som jag scrappat i dag, men ni får vänta lite. Jag gick lös inne på Panduro i går, de hade nämligen tredubblat sitt scraputbud! Helt underbart att se hylla upp och hylla ner med fina papper, rub-ons och stämplar. Jag plockade också i hop några fina tyger, fleece, band och knappar från Ohlssons Tyger. Väldigt snygga färgteman blev det sen när jag plockade i hop material till olika kort. Ja, snart får ni se bilder och döma själva! Men jag är riktigt nöjd.


Tyll och band


Fleece & brads


Hjärtan och små pluttar


Papper


Rub-ons



myamia

Åh va mycket fint! De rubonsen är grymt snygga, ska bli kul att se vad du hittar på, kram maria

2008-08-29 @ 19:58:18
URL: http://myamias.blogspot.com
Andie

Jag skulle så gärna lära mig att scrappa har varit sugen på det i flera år men jag blir så skrämd när jag läser om att allt ska vara syrafritt osv.

Har du varit inne på the scrappbook store? Grymt mycket snygga saker där!

2008-08-29 @ 20:59:03
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Malin

Hej! Jag tittar in till dig så ofta nu att det känns som om jag känner dig. Du verkar ha ett sån underbart liv och jag blir så glad när jag tittar in.

Det här kan låta heldumt och du får säga nej men jag hoppas du inte tar illa vid dig.

Jag har hittat en sak som jag tror du skulle gilla som jag vill skicka upp till dig. Skulle jag kunna få din adress? du kan e-maila den till mig om du vill. Jag brukar inte vara så framfusig men jag hoppas du ser det som en komplimang. Kram från Malin

2008-08-30 @ 14:40:00
URL: http://malinlolita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: