En härlig dag på sjön!

Sol och bad, sol och bad! I går tog vi båten och åkte ut till en ö och njöt av sommaren. Det var helt fantastisk, perfekt väder och varmt i vattnet. Så pass att till och med jag vågade mig i! Annars är jag en riktig badkruka. Estrid fullkomligt älskade båtturen och har tjajat hela förmiddagen om att åka ut på sjön igen. Signe däremot var inte lika förtjust. Hon skruvade på sig i flytvästen och visste inte hur hon ville sitta, men när vi tröck ner henne i en badringen gick det bättre.

Det har varit (och är fortfarande!) mycket planering inför Signes namngivning imorgon. Mycket ska göras! Idag måste jag baka fyra satser bröd och fem satser muffins till exempel... Men därför var det skönt att komma ut i går och bara njuta av ledigheten. 

Vi hade tagit med hänggungan ut också, och Johan riggade den i ett träd vid strandkanten. Mys deluxe! Här kommer bilderna:

 









Andrea

Ser jätte super härligt ut! :)

2011-07-09 @ 02:10:48
URL: http://thegreenspot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: