Spanien 2014

Varning för bildomb! För hur summerar man bättre en utlandsresa? Våran första dessutom. Vi är ingen resande familj så när det väl händer känns det stort. Men det var bra meckigt för en ovan familj att få ihop logistiken... Flygresan på 4 timmar var på gränsen till vad man vill utsätta sig själv för, om man reser med tre små barn. Lär aldrig bli någon Thailandsresa för oss, men andra ord. Men vi överlevde och väl på plats var det absolut värt det! För livet var så enkelt där nere. Sol, bad, jordgubbar i massor och dagsutflyter. Barn var så glada. Och vi också! ♥
 
Vi hade turen att via en bekant få hyra ett hus i Marbella. Tillsammans med min bror och hans familj spenderade vi 10 dagar där. Helt fantastiskt! Vi hade också hyrt en liten minibuss så att vi kunde upptäcka små bergsbyar och stränder runtomkring.
 
Det är ju härligt att resa, det förstår jag nu. Så mycket så att jag redan bokat nästa resa dit i november...!
 
Bilder från stranden Bonos Beach i Marbella. Kallt i vattnet men en underbar strand!
 
Dagsutflykt upp i bergen till byn Istán.
 
Ska man behöva åka så långt egentligen, när poolen ändå var ungarnas favorit? När resan var slut hade Estrid blivit otroligt duktig på att simma och Signe mycket säkrare i vattnet. Knut ägnade sig mest åt att äta småsten.
 
Kusinpuss och kärlek!
 
Min brorsson och tillika fadderbarn Leon ♥
 
Efter en lång promenad ner till Pouro Banús nädde vi äntligen stranden. Knut ägnade sig åt sin favoritsyssla - stoppa saker i munnen. Det var också här som jag alldeles för sent upptäckte att han hade hittat ett gäng lösnaglar i sanden... Gott.
 
Vi åkte också upp till Sierra Nevada. Otrolig utsikt. Vyerna går inte ens att fånga på bild.
 
Knut ♥
 
Signe ♥
 
Estrid ♥
 
En dag åkte vi upp till bergsbyn Benahavis.
 
En glasspaus på fiket. Jag får en bebiskram. De här stunderna är de bästa jag vet.
 
Den finaste lilla högen med ungar ♥
 
Sista kvällen tillsammans åt vi middag nere vis San Paulo. En fin avslutning på en underbar resa!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: