Det var inte igår!

Jag har saknat er! Trots min obefintliga uppdatering den senaste månaden (!) värmer det i hjärtat att se en hel drös med läsare som fortsätter gå in här varje dag ♥
 
Jag har helt enkelt haft så otroligt mycket för mig på sistonde!Knut växer och frodas, Estrid och Signes vardag rullar på med skola och dagis, varannan vecka är jag sjömansänka och då går all min tid till barnen och när Johan är hemma vill jag såklart vara med honom. Mitt uppe i detta ligger jag i startgroparna för att starta ett eget företag. Ni hör ju själva. Vart ska bloggandet få plats?
 
Jag är inne i en högintensiv period just nu. Det är så mycket jag vill göra. Jag vill dokumentera Kunts utveckling i ord och bild, mitt huvud är fullt av inspiration och ideér som måste ut och drömmen om mitt företag ska sättas i verket. Allt detta försöker jag klämma in mellan tvätthängning och matlagning. Men jag myser också. Njuter av varje dag jag har möjlighet att ägna mig åt allt detta. Ägna mig åt sånt som känns viktigt.
 
Ja. Och nu vaknade bebisen. Ni ser ju själva. Mitt dygn borde ha fler timmar! På återseende, om inte allt för länge.
 


Andrea

Förstår att du inte hinner med, dagarna går så fort och det är alltid saker som ska göras! Låter jättekul och spännande med eget företag! Blir kul att följa det :) Det är min tanke också om några år!

2013-09-19 @ 16:45:05
URL: http://thegreenspot.blogg.se
Terese

Åh du har varit saknad på din blogg. Men som du säger...som den trogna läsare man är så har det inte gått en dag utan en titt här.
Tur att du har instagram! Haha. :)
Där får man ju vara med lite i din färgglada vardag med alla dessa projekt. Jag inspireras SÅ av din kreativitet och vilja att hinna med trots tre liv som vill ha en del av din tid. :)

Jag är ensam och är inte i närheten så produktiv som du. Och jag tycker verkligen om att pyssla och dona. Kanske kan din kreativitet smitta av sig på mig, jag hoppas det. :)

Du gör så fina saker!!


2013-09-19 @ 21:23:15
Stollefrun (Instagram)

Äntligen skriver du att du ska starta eget - som jag väntat ☺️ Kram

2013-09-20 @ 17:47:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: