BB-väskan packad

Bebisens första kläder som följer med till BB ♥
 
Nu är bebisens nyföddkläder uppackade, tvättade och vikta i lådor. Jag har börjat boa, men andra ord. Varva ner. Göra klart. Invänta. Jag som trodde att vi inte hade någonting fick mig en påminnelse om alla bebisplagg jag samlat på min under graviditeten...
 
BB-väskan är också packad. Bebiskläder i både strl. 50 och 56 (i fall det blir en stor bebis). Det här med bebisens första kläder är väldigt speciellt för mig. Viktigt. Egentligen inte spciellt svårt eftersom vi kör samma grejer som till Estrid och Signe. Det är tradition. Men ändå. Det är något visst med att vika kläder till någon som inte finns ännu, men som snart kommer vara lika självklar i mitt liv som luften jag andas ♥
 
Utöver det finns praktiska saker till mig och Johan. CD-skivor med delfinljud och flaskor med massageolja hoppar jag över. I stället är en riktigt bra hårtoffs, sköna trosor och lypsyl obligatoriska. Nu står väskan i ett hörn av sovrummet och samlar damm. Väntar på att det ska bli dags. Vem vet när...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: