2103 dagar

 
God morgon! I dag är det fredag och jag och Johan har varit kära i 2103 dagar ♥
 
Känns som Johan alltid varit en del av mitt liv. På ett sätt har han ju det också. Vi träffade när jag var 18 år och gick på gymnasiet. Idag är jag en 24-årig tvåbarnsmamma. Det är stor skillnad på att vara 18 år och 24 år. Det är en skillnad mellan att vara ungdom och vuxen. Det har hänt väldigt mycket också, inte bara i vår relation utan också med mig som människa. Jag har blivit stor liksom. Och Johan har varit en del av mitt liv under hela den här processen. Jag har växt ihop med honom. Vi har blivit ett.
 
Jag är väldigt glad att jag så bestämt valde ut just honom den där kvällen, och visade in honom i min taxi. Tänk om jag inte hade gjort det? Hur hade mitt liv sätt ut då? Man brukar ju säga att man ska följa sitt hjärta. Det var exakt vad jag gjorde den där kalla vinterkvällen i december 2006. Med facit i hand var det bästa som skulle kunnat hänt mig! ♥


Emelie

Ni är så otroligt fina tillsammans!!
Grattis till 2103 dagar:)

KRAM!

Svar: Tack Emelie! Inget jämt tal att fira egentligen, men kärleken är alltid en anledning att fira! :)
Jag såg förresten NU att du skrivit jättefint i din blogg om när du var här. Snacka om att jag ligger efter! Typ sådära bara 1½ månad efter.... Haha. Jag tycker i alla fall det var otroligt roligt att träffa dig! Så fint att du köpt present och allting... Åh. Det betyder verkligen mycket för mig att fått kontakt med dig igen. Fast så många år gått och så mycket hänt i livet så känns det liksom som att, ja, vi är samma personer ändå!

Du är inspirerande mig och gör mig glad, Emelie. Jag hoppas vi ses igen snart!

Kram
Pauline

2012-09-28 @ 17:25:29
Linn

Ni är SÅ fina! Jag är själv singel och när jag tänker på hur det vore att träffa någon tänker jag ofta på er. Jag önskar såå att jag en dag får uppleva den kärlek ni verkar ha till varandra! Galet att man kan tänka så trots att jag inte känner er :)

Svar: Men vad fin skrivet. Så glad jag blir! Det är konstigt egentligen att ni, som inte ens träffat mig, vet så mycket om oss. Men det glädjer mig att du tänker på oss så. Kram!
Pauline

2012-09-29 @ 09:49:19
agnes

åh ni är så fina! grattis :) tänk vad livet har att ge för fina saker, hur vissa händelser kan förändra livet helt. hur små enkla val kan bli till det bästa som någonsin hänt. kram!

Svar: Tack Agnes! Visst är det är så lätt att tro att det krävs så mycket för att få en stor förändring, men ofta kan väldigt små val i livet betyder mest. Kram!
Pauline

2012-09-29 @ 22:14:15
URL: http://blogg.agneshedenstrom.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: