Törnrosa Segerdahl



Vi har fått en kompis i familjen. En liten dväghamsterbebis som nu kommit i världens lyckligaste 4-årings ägo. Okej. Det kommer mest bli 4-åringens mamma och pappa som ombesörjer den lilla, men efterlängtad är han så att det räcker och blir över!

Estrid har länge önskat sig ett djur, och nu bestämde vi oss för att det var dags. Hon har läst på om det lilla livet och lärt sig att den sparar maten i kinderna, springer i hjul och sover på dagen. Innan vi köpte hamstern fick hon en bur med alla tillbehör och hade sedan länge bestämt namn också. Nu är hon förberedd och helt upp i brallan överlycklig över sin nya lilla kompis! 

Hela kvällen igår satt jag och Johan och bekantade oss med hamstern. Den är fin, tam och väldigt nyfiken. Det ska bli roligt. Jag har saknat ett djur där hemma ♥

Vad ska hamstergrabben heta? Törnrosa givetvs.


Andrea

Sööööt! Jag älskar hamstrar!! Min kompis fick precis massa hamsterungar på sin hamster, så jag funderar på att ta en... kanske :) Saknar att ha djur men det är ett himla bök om man ska resa bort!

Kul för Estrid att ha en iaf! :)

2012-05-24 @ 07:19:01
URL: http://thegreenspot.blogg.se/
Emmy

Ytterligare en liten sko-älskare i familjen ser jag ;-)

2012-05-24 @ 08:45:11
Isabelle

så söt, har själv haft två hamstrar som liten och min syster hade också ett gäng, riktigt mysiga små djur!

2012-05-24 @ 16:25:54
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: