Gissa vem?

Ni som följer min Instagram har redan sett detta. Men gissa vem den här är? Skulle kunna vara en liten Signe i 50-talsstil, eller hur?
 
Äpplet faller inte långt i från trädet. Det är min pappa! Visst är de väldigt lika? Jag blev lite chockad själv när jag såg bilderna. Signe också. Hon tittade i albumet och pekade på bilderna och sa "Åh, titta där är jag!" 


REBECKA

tack så mkt ;( Så mysigt med en liten bebis igen. Man har ju glömt bort hur små dom är.
Och vilket sammanträffande, verkligen :))

Oj så lika de är på bilderna, ser ut som samma barn!

2012-12-03 @ 10:52:12
URL: http://www.minmoa.se
Emmy

Den bilden längst upp till vänster är ju en exakt kopia av Signe (eller tvärtom) Jag trodde först att det var Signe och att du gjorde en jämförelse mellan bilderna på barnen.

2012-12-06 @ 09:21:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: