Kamera beställd


Nu vill jag inte vara utan kamera längre! Det känns som jag missar himla mycket när jag inte har en bra kamera att dokumentera med. Eftersom jag älskar att fota och gör det i stort sätt varje dag, känns det väldigt tomt utan.

Först tänkte vi köpa en Panasonic Lumix DMC-LX3 som vi hade tidigare, men så såg vi en Panasonic Lumix DMC-FZ48 i en fototidning och betsämde oss för den i stället. Vi tycker fabriktet är suveränt och vill gärna ha samma nu, men detta är en ny modell med mer utvecklade funktioner än den tidigare. Den har bättre zoom, större objektiv (Leica) och filmar i full HD. Den är mycket mindre än en systemkamera, men har fortfarande den där lite knubbiga och systemkameralika deignen som jag gillar!

Nu väntar jag med spänning tills den kommer. Har ju aldrig hållt i en i verkligenheten, så förväntningarna är höga!


Anonym

http://www.pixmania.se/se/se/10542592/art/panasonic/lumix-dmc-fz48-svart.html

2011-09-06 @ 12:54:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: