Första jobbdagen

Den 12 september. Det har varit min första dag på jobbet och så även internationella Klamydiadagen. Jag har varit lite orolig inför denna dag. Inte för klamydian alltså, utan över jobbet. Men det visade sig gå över förväntan och jag kan faktiskt, med handen på hjärtat, säga att det ska bli riktigt roligt att komma tillbaka efter föräldraledigheten! Jag gillar det nya kontoret, mina kollegor och mina nya arbetsuppgifter. De närmaste veckorna kommer mitt jobb gå ut på att refresha min hjärna på vad jag kunde tidigare, men ändå. Jag gillar mitt jobb och tycker det känns helt okej att jobba 50% året ut!

Som ni säkert förstår blir det väldigt lite tid över för familjen när jag är borta 8 timmar om dagen (dessutom den enda veckan jag och Johan kan umgås med varandra), och kommer därför låta bloggen komma i andra hand under den här tiden. När jag jobbat en hel dag och ungarna somnat så ligger jag hellre på soffan och kramas, and who can blame me? ♥

Nu har jag fått en kopp myntaté serverat. I morgon är det utbildning på försäkringar för bil/mc/moped/skoter och andra saker som fullar fram, som gäller. Efter det ska jag mjukstarta med att sitta på telefonen och möta en kunds frågor för första gången på väldigt, väldigt länge. Puss & godnatt!


Annie

Klart familjen kommer först, ta vara på tiden!

Synd bara att du drar ner på bloggandet, vad ska jag då läsa? ;-)



KRAM

2011-09-12 @ 19:53:26
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Emmy

Kul att du börjat i Enköping. Då kan vi ju luncha!! ;-)

2011-09-17 @ 20:59:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: