Måndag

Bilder tagna 3 oktober 2011


Nu har jag en hel vecka barnledigt framför mig. Känns otroligt lyxigt! I det stor hela tycker jag den här varannan-vecka-lösningen funkar väldigt bra. Man får liksom ut det mesta av allt - uppskattar jobbet när man varit hemma, och längtar hem när man har jobbat!

Det är lustigt egentligen. Jag har varit föräldraledig över ett år, ändå krävs det på något vis en sysselsättning på sidan om för att på riktigt uppskatta ledigheten. Går man hemma månad efter månad försvinner tillslut tjusningen. Men nu är det annat! Nu verkligen njuter jag av varje dag jag har tillsammans med tjejerna. Hittills den här veckan har vi inte gjort så mycket. Tittat på film, ritat, lekt att jag var en haj bakom soffan samt fördrivit några timmar på stan med chokladbollsfika och lekparkshäng. 

Förresten! Appropå lekpark. I morgon får vi gungställningen levererad! Det blir tjejernas födelsedagspresent, så de ska få den på lördag när vi har deras gemensamma kalas för släkten. Man är så insnöad på att endast sommarkalas hålls utomhus, men vi planerar ett utomhuskalas i trädgården med grillning och lek i den nya gung- och klätterställningen. Tror det kommer bli mysigt! Gästerna får klä på sig lite extra bara.



En liten animation när Signe får en liten åktur på surran!



Linn

Vad mysigt ni ser ut att ha det, och barnen är ju så fina som vanligt! Njut av veckan!

2011-10-04 @ 16:16:01
Emmy

Hejsan.. har ni varit på Ö-riket idag? Ring mig om ni är i stan så kan vi ses. Kram

2011-10-04 @ 19:08:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: