Kusinkalas



Kalas, kalas, kalas... Mycket firande blir det! Min systerson och gudbarn Malcolm fyllde 2 år i helgen. Tänk att han blivit så stor! Jag minns när Estrid fyllde 2 år, då var Malcolm bara ett par veckor och låg och sov som bara en nyfödding kan göra. Men nu är han en stor kille som snackar och springer omkring! Eftersom han älskar ugglor gick mycket av presenterna i uggeltema - förutom änglavingarna jag köpt åt honom. Han blev så avis på Estrids vingar när han var här, så nu har han fått ett par egna. Han älskade dem! 

Det blev såklart massor av tårta, paket och ballonger. Visst är det kul när någon fyller år, men det känns som jag inte gjort annat än att fira födelsedagar på sistonde. Känns som ungerfär 80% av min bekantskapskrets fyller år under september och oktober. Jul- och nyårshelgerna - nu vet vi vad folk ägnar sig åt då! I och för sig har även jag fått mina barn under dessa månder, så jag kanske inte ska säga så mycket.

Men nu är det Estrids födelsedag på fredag som gäller, sen får det vara nog med kalasfirande på ett tag nu tycker jag!



Andrea

Åh vad mysigt det ser ut att vara! Jag vill typ bara bli liten igen när jag läser din blogg :) Saknar den där känslan av att vara barn, särskilt på kalas, det var så mysigt! Vad kul att han tycker om ugglor, det är inte särskilt vanligt. Ugglor är ju riktigt fräna, och väldigt söta som mjukdjur! :)

2011-10-17 @ 17:49:04
URL: http://thegreenspot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: