Postens slarv



Estrid hittade denna lilla lapp simmandes i min tékopp här om dagen. Efter att omsorgsfullt lyft upp den i handen granskade hon den en stund och påpekade med rätta att den innehöll hennes "dosstav" E. Sen säger hon:

"Stackars, stackars lilla brevet... Du höll på att dunkna! Nu ska jag läsa!"


Sen läser hon med inlevelserik berättarröst:

"Hej och välkomna! Tack allihopa för Signe som föddes. Det kan vi göra! Farmor kommer till Gotland sen och vi ska flytta. Hejdå!"

Hur kunde jag vara så dum och låta ett sånt viktigt brev komma på villovägar i min tékopp? Va? Ja, i bland undrar man vad ungarna får all fantasi i från :)



Stina

Åh, va härligt! (:

2011-03-26 @ 17:34:41
Lisa

helt underbart!!

2011-03-26 @ 19:29:10
Andrea

Jag tror jag smaller av, hon ar for go! Ah det ar underbart, jag blir sa glad i hela sjalen av den dar flickan =) Hon ar verkligen speciell. Det ar galet egentligen att man kan bli sa fast i en blogg, jag kanner er ju liksom inte! Men det kanns som det. Och sa påminner hon sa mycket om flickan jag tar hand om, det gor det extra kul att följa er. Att lassa din blogg ar en av höjdpunkterna nar jag val kommer in pa internet narr jag ar ute och reser! Jag blir sa glad och det kanns som jag ar hemma =)

2011-03-28 @ 21:15:48
URL: http://thegreenspot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: