Sol, bad och glass!

Högsommar! Jippi! Först nu känns det som att sommaren är här på riktigt. Vi har börjat se oss omkring lite i närområdet och kommit på att det finns en perfekt badplats bara några minuter hemmifrån! Givetvis måste den besökas, så det gjorde jag och tjejerna igår.

Det gick bra. Tidigare har jag oroat mig för hurvida jag skulle lyckas hålla koll på båda två vid badstranden, men det var inga problem. För att kunna slappna av på riktigt bytte jag ut Estrids flytkuddar mot flytväst, vilket hon var ensam om att ha. Men den är grym och det dröjde inte länge fören hon ramlade bakåt i vattnet och fick använding av den!  








Estrid hittade en kompis där. Från början hade hon spanat in två flickor som hon gärna ville leka med, men de ignorerade hennes fråga om att få vara med och leka (usch, sånt här svider i mammahjärtat. Elaka ungar! Hur kan någon neka min prinsessa att få vara med?). Men då kliver denna lilla hjälte vid namn Fabian fram. Han tar Estrid under sina vingar och säger "Jag har inte heller någon att leka med, så vi kan leka tillsammans. Du kan få låna min badring om du vill!", sen byggde de sandslott och hade jätteroligt ihop. Estrid pratade om honom hela vägen hem... ♥

Så idag har hon lagt in önskemål om att åka till badstationen (som hon säger) igen. Hon hoppas såklart att Fabian är där. Själv var jag lite orutinerad och lyckades bränna upp hela ryggen. AJ! Därför känner jag mig lite mindre sugen på att ge mig ut i solgasset. Vi får se hur det blir... Jag får väl ligga i skuggan och skämmas.


Emelie

Fy bubblan vilka söta ungar du har! Jag vet att jag har sagt det förr, men de är verkligen så oerhört fina.



Kram Emelie!

2011-06-29 @ 17:28:30
URL: http://inteallaindianer.wordpress.com
eva

Hej, har ju läst din blogg sen Estridh var pytteliten, den är så bra, du ger mig energi! gillade speciellt inlägget om när du undrar hur det hade varit om ni väntat med att skaffa barn. Det är lika för alla oavsett när barnen kommer, som mamma speciellt så går man helt upp i barnen och missar att ta hand om sig själv. Jag har börjat göra det nu men det är svårt för det finns ju inte så mycket tid... behöver fler timmar på ett dygn!?! måste bara säga att du är så snygg, syns inte att du är 2-barns mamma!! plus att du är grym på fina frisyrer, om du ska ha en kurs någon gång så kommer jag gärna :)

2011-07-03 @ 19:59:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: