Min favoritdag i veckan

Bilder ifrån förra onsdagen


Onsdagar
måste vara min bästa dag i veckan! Av en händelse är det alltid något kul som inträffar just denna dag. Dels så visas veckans avsnitt av min favoritserie The Tudors, men det har också blivit så att onsdagkällar ofta bli myskvällar med grillning och trevligt sällskap. I kväll blir inget undantag. Min bror och hans flickvän ska komma hit och vi ska äta gott tillsammans, såklart se på Tudors och jag ska baka den godaste efterrätten man kan tänka sig (som även råkar vara den enklaste). Det blir lite utav en repris på förra onsdagen.

När jag bodde på Gotland saknade jag gemenskapen med våran familj väldigt mycket. Innan flytten trodde jag inte att jag skulle känna så. Åtminstonde inte så mycket som det visade sig bli. Nu känns det i stället som att jag lärt mig upskatta alla nära och kära som vi har runt omkring oss, och ta tillvara på tiden tillsammans på ett annat vis. Jag tror vi aldrig tidigare spenderat så mycket tid med dem som vi gjort denna sommar. Se! Det kommer något bra ut av allt!

"You don´t know what you got until you miss it a lot"





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: