Prickigt



Jag hittade den här klänningen i garderoben, och genast blev jag inspirerad att dra på eyeliner på ögonen och en mild liten rockabillykringla på huvudet. Hade man varit snygg i rött läppstift hade det passat outfiten bra också. Men visst blev det ganska piffigt?

Den här klänningen köpte jag faktiskt i från La Redoute till min avslutning i nian. På den tiden var jag ganska rebellisk med huvudet rakat på ena sidan, piercing i läppen och egentryckta tröjor med politiska budskap. Det är tufft att klänningen passade den stil så bra, men även den stilen jag har idag adderat med lite 50-talskrydda. Ett tag efteråt skämdes jag över den här tiden i mitt liv och hur ful jag måste varit, men nu känner jag tvärtom! Tänk att jag var så modig och samhällsmedveten fast jag inte ens fyllt 15 bast. Det är jag stolt över!


Anki

Men så fint!

Jag kan inte göra något med mitt hår, jag har liksom inte fantasin eller tekniken

2011-07-28 @ 23:02:20
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/
Annika

Supersnygg friss! Du verkar vara jätteduktig på att göra olika frisyrer på dig själv, inbakade flätor å allt.. Jag kan knappt sätta upp håret på mig själv :P

2011-07-29 @ 00:10:46
Stina

Håller bara med dig! Var stolt, du var och är verkligen en toppentjej!

2011-07-29 @ 10:54:53
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Nina

Jag vill se bilder från den rebelliska tiden! ;)

2011-07-29 @ 20:20:50
URL: http://nyd.blogg.se/
Lena

Du är alltid vacker. Inifrån och ut. Oavsett. Längtar efter dig!

2011-07-30 @ 09:09:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: