Myskväll

Hög mysfaktor igår! På dagen var vi till Svaidestugan och åkte skridskor och på kvällen hade jag och Johan mysig middag ihop när barnen somnat. Min karl lagade en fantastist god fisksoppa med saffran (ska be han skriva ner recepet så jag kan lägga ut det) och efterätten var en klassisk marängswisch. Godare än på resturang!

Vi låssades att vi hade en date och att Johan bjöd mig på middag. Det var mysigare än på länge. Bara sitta vid bordet, äta gott, prata och njuta av lugnet. Jag som aldrig dricker alkohol slog på stort och tog mig ett glas vin. Som för ovanlighetensskull var riktigt gott! Kanske man borde göra om någon gång. 






Jag älskar dig så mycket, Johan!♥ Vilken tur jag har som får delat livet med dig. Du är den bästa. 


Emma R

Mums, det såg ju hur gott som helst ut, längtar efter receptet! Härligt att kunna rå om kärleken sinsemellan också <3

2011-02-21 @ 11:25:21
URL: http://emmaryyti.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: