En bok av Alex Schulman

Den här boken har jag köpt till Estrid. Älskar bilderna, texten och tycker handlingen är minst lika kul som treåringen tycker. Den handlar om en lurig bebis som lurar sin pappa och "spar sig", till sist blir det bajsfest på föräldrarnas dyra Kenzolakan. Ja, är inte speciellt gammal, skrattar fortfarande åt kiss och bajs. Vilken tur att jag har barn att skylla på för att jag köper sånna här böcker :)



Annie

SVAR: Nej, jag tror inte Nomi är överdrivet lång. :P

Men NTF rekommenderar att man byter till nästa stol så fort de kan sitta hjälpligt då den stolen är säkrare.

Hon sitter bra i den och det känns ändå rätt skönt att bli av med babyskyddet. :)



KRAM!

2011-02-28 @ 20:52:55
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Annie

Oj, missade att du kommenterat så mycket.. Här kommer resten av svaren! :)



Haklapparna är ju lätta att sy, till och med så jag klarar av det. Fast kantband vart lite klurigt men jag ska öva.

Jag köpte vaxduk på Åhléns rea eftersom det var förstå gången vågade jag inte köpa nåt dyrt. :P

Men vaxduk är superbra. Helst de som är matta inte de lite "hårdare" plast.. Om du fattar?



Jag har skrivit en förlossningsberättelse men inte publicerat den. Om du vill kan jag maila den.. Fast jag vet ju inte om det är nåt å läsa direkt.. :P



KRAM!

2011-02-28 @ 20:56:58
URL: http://anniemolarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: