Dagarna på BB

De har ett väldigt fint BB här i Visby! Har man tur kan man få ett rum med utsikt över havet, men det fick inte vi. Det funkade ändå. Barnmorskorna var trevliga och hjälpsamma, servade mig med god mat och Panodil mot de hemska eftervärkarna (som för överigt gör betydligt ondare denna gång!).

Johan åkte hem och tog hand om Estridh, så jag och Signe var själva kvar på BB. Men på eftermiddagen samma dag hon var född kom Johan med Estridh så hon fick hälsa på sin lillasyster. Gissa om hon var stolt? Det bara lyste i ögonen på henne! Hon gosade med Signe och gav mig komplimanger för mina fina kläder (Landstingets vita rock i strl XXL). På en gång ville hon se min mage och sa "Din mage är tom nu! Du har ju fått en jättefin bebis mamma!". Hjärtat smälter. Tänk att jag har två små underverk nu!? ♥





















Sådär, nu fick ni en liten bildbomb. Nu vill Signe ha mat, och sen ska vi gå en promenad på stan. Puss!



angelica

gud så söt hon är! :)

2010-09-27 @ 16:43:58
Andrea

Vilka fina bilder på din familj Pauline! Det syns verkligen hur glad och stolt Estridh är.

2010-09-27 @ 16:57:15
Erika

Underbara bilder som vanligt! Och jag förstår att Estridh är mega STOLT över lillasyster.



KRAM

2010-09-27 @ 21:38:25
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Malin;

Åh det ser helt underbart ut! Så glad för er skull! och vad roligt att Estridh tog tycke direkt! Ibland kan ju sådant vara lite komplicerat för små.

Jag tycker Signe är lik dig. Men det tycker jag mest för att Estridh såg ut som Johan och Signe inte liknar Estridh så mycket till dragen ännu.

2010-09-30 @ 14:25:53
URL: http://malinlolita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: