Nu är vi på plats

Nu har vårat hem börja komma upp ur flyttlådorna och de västa kaoset lagt sig. Allt har gått bra, men en sak är säker - detta var den första och absolut sista gången jag gör en sån här stor flytt gravid i nionde månaden...

Men jag tänkte uppdatera lite för er hur det går! Först och främst trivs vi jättebra! Lägenheten är jättefin och utsiken underbar. Hade inte trott det skulle kännas så här bra att bo i Visby! Men den här lilla stan har verkligen allt som jag älskar. Jag är ju ingen stadsmänniska, men här får man en känsla av frihet samtidigt som man bor centralt med människor runt omkring sig. Än så länge rör det sig en hel del turister på gatorna men det dröjer nog inte länge fören lugnet lägger sig. Det känns helt surrealistiskt att vi bor här nu, att detta är hemma för oss!

Här kommer lite bilder på lägenheten. Mörka blev dem, men nu får det vara så. Lika bra det så syns inte oredan.



Hallen.

 
Sovrummet.


Vardagsrummet.



Vardagsrummet / Estridhs hörna


Lilla köket.



Det var lite av lägenheten. Nu kan vi i alla fall bo och leva och kan ta en låda i taget för att få upp det allra sista. Nej, nu är det läggdags. Puss & godnatt!


Lisa

Vad skönt att ni äntligen kommit tillrätta, det ser jättemysigt ut! Se nu till att du kopplar av nu! Lycka till!

2010-09-02 @ 10:07:45
Erika

spännande! väntar på nya roliga inlägg om det "nya" livet i Visby :)



kram

2010-09-02 @ 10:42:01
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Malin;

Åh så mysigt! Där vill jag bo!

Ni kommer passa perfekt i Visby!

Lycka till med bebis! Snart är det dags!

2010-09-02 @ 11:11:27
URL: http://malinlolita.blogg.se/
Lisa

Fint! Jotack, jag vet hur drygt det är att flytta! Hoppas du fick ta det lugnt, det fick jag i alla fall. Det är ju inte så bra att slita ut sig höggravid.



Hur stor är lägenheten? Den ser liten, men mysig ut!

2010-09-02 @ 11:51:46
Elin

Vad roligt för er att ni har hunnit komma lite till rätta! Gotland är underbart, så jag hoppas att ni kommer att trivas.

2010-09-02 @ 20:15:01
Jenny

ser himla mysigt ut måste jag säga :)

2010-09-04 @ 12:33:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: