Inskolning på dagis

Estridhs andra dag av inskolning på dagis. Det går jättebra! Hon har inte lekt så mycket med andra barn tidigare, utan sitter mest för sig själv och pysslar med sina pussel och bondgårdsdjur. Men idag verkade hon känna sig riktigt hemma, för hon bara sprang in i lekrummet till de andra barnen. Sen ville hon inte åka hem när det var dags, så jag tror hon gilla't. I morgon ska jag testaa att gå i väg en stund samt låta henne äta lunch där. Tror inte det blir några problem.

Jag har varit på efterkontroll på MVC också. Allt bra där också. Hon sa att mycket av fastheten i kroppen som jag tycker mig tappat kommer tillbaka när man slutar amma. Jag får väl tro på det.

Här är jag min lilla nej-sägar-tjej. Världens envisaste, jobbigaste men framför allt världens underbaraste!



Andrea

Så fin hon är, Estridh. Nejsägandet kanske ger med sig när hon får vara med jämnåriga.

2010-11-03 @ 20:47:24
Madelene - mamma till Elliot

Åh grattis till Lill tjejen . Har inte vart här inne sen i maj tror jag och hittade ditt lösen nu på mailen :) är allt bra med dig ? Kram

2010-11-04 @ 01:04:10
URL: http://maddihz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: