10 veckor




I dag blir Signe 10 veckor! Snart 2½ månad. Hon växer oxh frodas. Kom på att vi inte har henne liggandes på mage speciellt ofta, vilket man ska ha för att hon ska få öva sin nacke. Blir mest att vi låter henne sitta i babysittern och försöka greppa sakerna i lekbågen. Så mer magläge alltså. Dock är inte inte särskilt förtjust i det, Estridh tyckte om de mycket mer så hon låg jämt på mage..

Nu är Signe lika gammal som Estridh var när jag startade den här bloggen. Det är lite häftigt. Tänk att nästa hela hennes liv finns nerskrivet här! Många av er som läser följde mig nog redan från Bilddagboken när jag väntade Estridh. Undra hur länge bloggen kommer finnas kvar, och hur gamla tjejerna är då? Jag själv hade tyckte det varit så kul om min mamma skrivit dagbok i stort sätt dagligen sedan jag var bebis. Så när jag känner mig färdig med bloggen ska de viktigaste printas ut till en inbunden bok som tjejerna ska få. Vilket minne!

Men för att skriva lite om Signes utvecklig hittills så trevar hon med händerna för att greppa saker, hon skrattar och ler samt älskar att kramas. Vill helst av allt vara uppe och titta på saker, och ler när hon känner igen saker/personer. Hon fortsätter att vara en ängel. Sover på natten, äter bra och är pigg och glad därimellan. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: