Snart, snart snart 2 veckors semester!

Fredag - sista dagen innan semestern. Känns underbart! Två veckor av fint väder, bad, grillad mat på altanen, en resa till Gotland, tid att umgås med familjen och massor med sol väntar!

I morgonkväll ska vi ha lite fest hemma hos oss. Vi tänkte bjuda över lite vänner, äta italiensk buffé och bada i poolen. Vi har ju inte haft någon riktig inflyttningsfest ännu, så det här kanske får räknas som en liten sådan... Johan jobbar dagen efter så det blir inga stora mått och steg, vi ska bara äta god mat och umgås. Estridh sover hos hennes farmor tillsammans med kusinen Siri. Jag ser fram i mot det!


Här är jag i mitt kontorslandskap, om 7h har jag semester!


Anonym

Hej Pauline! Äntligen sommar, men även om värmen är här, läser jag din blogg varje kväll. Du och din familj verkar vara så fina människor.

En fråga.. Jag läste din kompis blogg förut (Lisa), ser att du tagit på bort hennes blogg länk ifrån din sida.. Skulle du kunna ge mig hennes blogglänk, vill så gärna fortsätta läsa hennes blogg.

Kramar

/Petra

2009-06-26 @ 21:37:02
Pauline och lilla E

Hej Petra! Vad kul att du gillar att läsa min blogg :) Hoppas du forsätter med det!



Lisa bloggar på liselottang.blogspot.com.



Ha de fint! /Pauline

2009-06-26 @ 21:48:46
Emilia

Det låter helt underbart :)

2009-06-28 @ 23:02:00
URL: http://hemljusahem.blogspot.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: