Glass, melon, ett glas vin och kärlek!

Våran uteplats är värd guld! Jag förstår inte hur vi klararde av att bo så trångt tidigare med bara en liten balkong att kunna gå ut på. Det är så underbart att kunna gå ut på gräsmattan, sitta vid trädgårdsmöblerna eller ligga och mysa ute på altanen. Det gjorde vi igår!

Vi bädde i solstolarna, lyssnade på ljudet från vattnet, åt glass med melon och drack vin. Väldigt lite vin för min del, jag är ju dålig på det där.. Enda gången jag dricker någonting är när det är fest, eller man ska ut på krogen. Annars är det väldigt sparsamt, tycker helt enkelt inte att det är gott. Finns det alkoholfria alternativ är jag glad :) Men - i bland kan det ju vara trevligt, bara för grejen, liksom. Att "ta ett glas vin" :)


Sias sorbetglass med smak av blodapelsin och ingefära är mumsig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: