Mitt scrapnäste

Det är skönt att vara i ett stort hus för en gångs skull, till skillnad mot våran pyttelilla lägenhet. Här kan jag ha mitt bord med alla scrapsaker i en enda stor röra utan att behöva städa upp varje kväll, så fort jag är klar. För det funkar ju inte riktigt att ha det så här hemma vis köksbordet..

Ja, välkommen till mitt scrapnäste! I den här röran sitter jag och pysslar när jag får någon minut över. 
 

Min scraphörna


Fröken ordningsam har ordning i stöket. Även om det inte ser ut så! Jag vet precis vart saxen ligger, vart jag la nålen med en bit grönt garn på eller vart de små clearstampsen ligger. Fast det kan man inte tro när man ser det så här!

De rosa kortet som ligger uppe till höger med en svart/vit prickig cikel på ska bli en sida i en liten bok som jag ska göra. Omslaget till den lilla boken ligger bredvid och är brun/vitt. Veoende på hur fin boken blir kanske jag lottar ut den i bloggen, det skulle vara kul! De gröna och turkosa sidorna i mitten på bilden ska också vara med i den lilla boken.


Malin

Gud vad roligt du måste ha det när du sitter där! Jag vill också ha en scraphörna! Jag har likadant ordinings-sinne som du! Men det är aldrig någon som tror på mig när jag säger att jag har ordning! Jag skickar din överraskning imorgon så får du den nog tills på fredag. Hoppas jag! Kram

2008-09-07 @ 15:06:45
URL: http://malinlolita.blogg.se/
Sussie

Organiserat kaos kallas det och det är nog bara en själv som har koll på sakerna. :) Ungefär sådär ser mitt köksbord ut just nu.. så det blir otaliga måltider i bäddsoffan framför tvn.

Kram

2008-09-07 @ 18:49:10
URL: http://metrobloggen.se/sussie
Louise

HEj Pauline! Jag tycker verkligen att din blogg är skoj! Du skriver på ett härligt lite självironiskt sätt.

Jag vill bara tipsa om ett företag i england som säljer alla möjliga olika slags band, satin, organza mm. Tänkte att det kunde vara nått för dig som gillar att scrappa. Jag har beställt därifrån och de har kort leveranstid och billig frakt. Kika du och se om det är nått för dig!

http://www.ribbonoasis.co.uk

Kram Louise

2008-09-08 @ 22:50:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: