En riktig latdag

En solig dag. Johan ska snart åka till skolan och jag och Estridh har ingenting för oss. Kanske sugen på att ta en cykeltur i det fina vädret, men vi får se. Vi vill leka med någon idag, finns det någon som vill leka med oss?

Gårdagen var också en lugn dag. Jag sov middag två gånger á 2 timmar, riktigt skönt. Jag behövde det efter två partyhelger och en veckas sjukdom där i mellan. Det är skönt med latdagar ibland. Bara ligga i sängen eller på soffan och mysa. Prata med bebisen som har lärt sig peka nu. Hon pekar på allt och säger "Dää! Dää!". Frågar man vart  någonting är så pekar hon på det och säger "Dää!". Vi håller på att hårdträna med att få henne att veta vart lampan är. Hon ska minsan kunna det till den 16 oktober när vi ska på 1 årskontroll.


Så här lata var vi i går.


Rebecka

Haha, ja visst är hon! Hon blir bara mer och mer lik han för varje dag som går tror jag :)

2008-09-29 @ 19:58:20
URL: http://www.minmoa.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: