Helgens planer och en bebis som står själv!

Helgen tänker vi tillbringa på min pappas gråd. Han ska bort över helgen så vi kommer vara där och "vakta huset"! Ska bli mysigt, på Lördag kommer Johans bästa vän och hand gravida flickvän över på en bit rökt lax. Kul! Laga mat i bondkök och leva livet på landet, det är livet det. Vad ska ni hitta på i helgen?

Det märks att det är semestertider nu, huset är nästan tomt och de få som är kvar går ut genom dörren med ett "Trevligt sommar, vi ses i höst!". Jag slutar om 20 minuter och då kommer mina två käresta och hämtar mig. De har handlat mat och annat vi kan behöva i helgen. Jag längtar!

Föresten, har jag berättat att Estridh kan stå jättebra nu! Hon har även lärt sig att klättra ner själv från sängen! Tänkte försöka fånga det på film lite senare :P


Duktig! Kan stå jättelänge själv nu, upp mot 10-15 sekunder om hon vill! Fast väldigt ostadigt såklart :P


:)

Vad duktig hon är!

Ställer hon sig upp själv med eller ställer ni henne? Trevlig helg!

2008-07-11 @ 21:32:08
Lina

halkar in Åh vilken fin blogg du har! Får man fråga hur gammal ditt bustroll är? nyfiken :)



Passar på att önska trevlig helg!



/Lina :)

2008-07-11 @ 21:51:07
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Pauline

Ja, hon kan ställa sig rakt upp själv också från sittandes, men bara när hon själv vill. Än så länge är det väldigt vingligt, men det tar sig!

2008-07-12 @ 08:44:43
URL: http://sofiapauline.blogg.se/
Frida

Så duktigt hon är!!!! och söt oxå :)

2008-07-13 @ 23:31:44
URL: http://absolutefridaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: