På pappas gård -07

image31

Här är lite foton ur en uppgift jag hade när jag läst FOTO B på SFG -07.
Bilderna är tagna hos min pappa utanför Tierp en solig Aprilmorgon.




image32
Min lillebrors sandlåda. Nästan tinad efter vinterns köld.




image33
Solen/spindelnät




image34
Minnen


Martina

halkade in på din blogg genom familjeliv:) jätte söt dotter du har!:)

//martina

2008-02-09 @ 23:14:04
URL: http://tiiinas.blogg.se/
Martina

tack:)

jo tack folk säger och ska tycka massa saker när dom hör att man är ung mamma jag är endå 21 år nu å dottern snart 5år och man får fortfarande höra skit från folk om att man är ung,,
men ja ser väldigt ung ut fortfarande så kan va d..
men endå dom har endå ingen rätt att se ner på en!
Nä tycker du skrev väldigt bra! precis så man själv skulle velat skriva.

man skulle vilja ha en text som är lätt läst men endå där allt står vad man får stå ut med m.m. så att folk kan läsa och kanske ändra uppfattning eller iallafall lära sig att hålla tillbaka sina frågor,åsikter för 1 åsikt kanske inte gör så mycket men när man får SAMMA frågor år efter år då tröttnar man.

2008-02-10 @ 13:28:23
URL: http://tiiinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: