Älskade sommar!

Gud vad jag längtar efter sommaren! Tänk i Juli/Augusti. Då är Estridh 8-9månder och krpyer omkring, kanske har hon fått några tänder och kanske kanske har hon kommit på att man kanske kan gå lite själv! Jag längtar till tusen!
Då ska vi åka ut med båten på Mälaren, och så går vi i land på en ö med klippor. Kanske lägger vi ut en filt och picknickar lite! Fiskar och myser. Estridh kanske vill bada lite också. ÅH, JAG VILL HA SOMMAR NU!

Bara för att jag längtar så mycket så tänkte jag lägga upp lite bilder från förra sommaren. De här är bilder på Wiggithonnar, en islandshäst som vi hade förut på min pappas gård. Tyvärr finns han inte kvar där längre, men det gör minnerna!


Foto: Jag
(Bilderna tagna för en bilduppgift i bildkursen FOTO B)

image66
Wiggithonnar


image67
Islänningen


image68
Humla


image69
Humla & maskros


image70
Grusvägen hem till pappa


image71
Kompisar


image72
Fallna hopphinder i hagen


image73
Wiggis


image74
Nyfiken




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: