Utekväll på G:a Masters

Estridh sov hos syrran båda nätterna. Riktigt lyxigt med barnvakt på semestern! Vi var ju hos dem på kvällarna, och Estridh gick och la sig hos dem. Sen gick jag och Johan ut och tog oss varsitt glas på G:a Masters innan vi gick hem till oss. På morgonen gick vi hem till syrran igen och fick träffa Estridh igen. Det är konstigt hur mycket man saknar henne på så kort tid! Men det går ju alltid så bra att lämna bort henne... Hon somnar kl 20:00, och sover till kl. 08:00 på morgonen. Dricker sin välling och somnar om själv på natten om hon vaknar. Kan ju inte bli bättre! Skönt när mamman och pappan kan få lite egentid tillsammans utan att behöva oroa sig över att det inte funkar med Estridh, för det gör det alltid.
Så här mysigt hade vi det i fredagskväll!

Jag och Johan poserar lite tilsammans


Oj så keuwl!


En öl, en spitgrej med lime, en äppelfluff och ett glasvatten. Mums!


Busig Johan


Busig jag!



Malin

Gud vad mysigt ni verkar haft det. Jag är mer än lite avundsjuk... Kram

2008-12-02 @ 10:27:04
URL: http://malinlolita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: