En kreativt understimulerad Pauline på väg till Singö

Snart ska vi åka med Johan pappa till hans stuga på Singö, vi stannar tills i morgon.

Jag har massor av scrapidéer som jag måste få göra någonting av snart, jag vill vill vill scrappa! Men det är bra, födelsedagar och andra festligheter närmar sig så då kan jag få pyssla. Så tänker jag på det här jobbet en del också, när jag tänker att jag inte kommer få det blir jag för tillfället smått deprmerad. Jag växlar med att känna mig väldigt självsäker och övertygad om att jag ska gå vidare, och att känna mig värdelös som ens tror att jag skulle ha chansen att få något sånt jobb. Det jobbigaste är att vänta, jag vill veta nu!!

Estridh var glad att se Johan i går också.
Hon sträckte sig eftersom honom och det märktes att hon saknat honom! Men jag och han fick inte pussas, då slet hon bort hans ansikte från mitt. Nej, inga pussar. Mamma är hennes mamma, bara <3

Gud vad jag känner mig seg idag. Estridh står vid min stol och luktar bajs, jag ska gå och befria henne från det. Och jag vet vad som kan få mig på piggare humör nu; SCRAPPING! Jag är kreativt understimulerad. Ja, det är jag.

Idag får ni en trött puss från mig, puss och på återseénde!


Pauline

Måste bara kommentera om hur mycket jag gillar din blogg!

Hittade den på så vis att jag sökte på mitt egna namn^^

Jag o min pojkvän vill så gärna skaffa en liten bebis, men samtidigt.. så måste vi prioritera att jag har jobb o så vill vi ha större lägenhet.

Men o andra sidan, orka vänta?

2008-08-25 @ 10:51:23
URL: http://pliiiine.blogspot.com
Emelie

Åh så härligt att åka iväg ett tag ut till en stuga! Hoppas att ni får det mys.



Tack så mycket för utmärkelsen jag fick från dig. Supergulligt. Vet du, jag var bara tvungen att ge dig en utmärkelse igen. Kika in så får du se min motivering.



Tack också för lyckönskningarna till tentan. Nu är den gjord och det känns underbart. Oavsett hur det gått. Jag litar på att Estridhs små tummar för tur med sig :D

2008-08-25 @ 20:03:49
URL: http://pemli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: