Lilla fredag

 
Sista arbetsdagen innan fyra dagars ledigt. Ska bli så härligt att vara hemma med familjen och bara ha det mysigt! ♥ Totalt har jag bar 35 st arbetsdagar kvar nu innan jag går på semester och föräldraledighet. Känns som ett bra val att ta tre veckors ledigt innan bebisen kommer. Bara hoppas att den inte kommer tidigare än beräknat...
 
Idag ska hela familjen ta oss ner till MVC för en rutinkontroll i vecka 29.Min gissning är att barnet lagt sig längre ner eftersom det känns som en melon ramlat ner mellan benen. Jag går som en anka och ibland känns det obehagligt att sitta eftersom det är så tungt neråt. En känsla som kommit mycket senare i de andra gravidteterna.
 
Vi får se vad barnmorskan säger. Kanske vill han bara säkra utgången för det börjar bli trångt där inne, det märks! Nu ska jag ta på mig mina nya solbrillor och åka till jobbet.
 
Ha en fin dag alla!


elina

Pauline kan du inte berätta lite kring ni har tänkt med killnamn? Har ni flera förslag!? Är du och Johan överens?! Du behöver inte säga det specifika namnet/namnen men det skulle vara kul att höra om ni kommit fram till något ! Kram

2013-05-11 @ 09:06:23
URL: http://elinaharju.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: