Hemligt projekt

 
Ett kreativt flow sa vi. Jag är ju minst sagt bred i mitt intresse för pyssel och skapande. Vare sig det är att sy kläder, göra gipsfigurer, handarbeta, måla glas, scrappa eller göra smycken så roar det mig. Nu senast har jag ramlat över en ny variant av något så basic som att lägga pärlplattor. När jag hittar något sånt är jag inte sen att prova. Snabbt in på Panduros hemsda och klickar hem ett eget startkit med Photopearls. Jag behöver snart ett eget hobbyrum här hemma tror jag...
 
Men detta är fortfarande ett hemligt pojekt, så jag säger inte mer än så just nu. Ni får se när det är klart!
 
/ PysselPauline


Emma

Vad roligt att du hamnat i ett kreativt flow! Det var ditt fina pyssel som fick mig att fastna här från början :)

Svar: Vad kul att höra Emma! Jag hoppas att flowet håller i sig, och att du fortsätter uppskatta bloggen!
Pauline

2013-02-20 @ 15:45:40
Emmy

Åh det var sånt där de gjorde Obama i va? Vad roligt. Perfekt pyssel att göra med barn, de kan göra sina plattor och du kan göra dina.

Svar: Det är perfekt att sitta och hålla på med och barnen kan lägga pärlplattor elelr göra pärlsmycken. Däremot så måste man vara ganska koncentrerad och man vill inte bli puttad eller störd, så på det viset är det helt någonting jag gör själv framför TV:n när barnen somnat! Visst pyssel kan man göra med barnen, men när det är seriös-pyssel på gång gör jag det helst själv :P
Pauline

2013-02-20 @ 21:47:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: