Det är de små detaljerna som gör'et

 
Jag är ingen manisk snåljåp vilket detta inlägg kommer framställa mig som, tvärtom så älskar jag att unna mig själv och andra saker och leva i nuet! Men det finns vissa speciella saker som känns som de verkligen svider i plånboken. Saker jag försöker undvika:
 
1. Klunka i sig stora glas juice.
2. Varva ur bilen.
3. Hälla diskmedel direkt på disken (i stället för att späda ut det i en blomspruta).
4. Slänga tépåsen efter att bara använt den en gång.
 
Skitlarvigt, jag vet.
 
Men så har jag en sambo som älskar att dricka mycket juice. Som säger att det är bra för bilen att "köras ur" ordentligt då och då och påstår att de bästa smakerna i té försvinner om man återanvänder påsen. Och där har vi hela konsten med att leva i en parrelation - att mötas någonstans på mitten.
 
Därför slår mitt hjärta en liten töntlig volt av kärlek när jag på lördagmorgon ser att Johan handlat mysfrukost och desutom valt juice för halva priset. True love ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: