100 dagar kvar

Bilder tagen från förra helgen, gravid i v. 25.
 
Här är jag och bebismagen. Nu har vi 100 dagar kvar av denna gravidtet, sen börjar något nytt! Det är spännande. Jag är så glad och förväntansfull. På ett vis känns det därför lite tråkigt att det bara är tre månader kvar. Jag vill vara gravid jämt! Det finns inget häftigare. Jo, det skulle vara att få det lilla barnet i sin famn då...
 
Från att alla har sagt att jag har sån stor mage och att den synts så tidigt, tycker folk nu att jag har en liten mage. "Ojojoj vad liten du är!" får jag höra. Det känns inte så. Mage-rumpa-lår sväller ut överallt och bebisen växer exakt enligt kurvan, men kanske är det min längd som gör att magen ser mindre ut? Nåja. En stor del av denna resa har gått och jag tänker njuta av varje dag som är kvar! Oavsett vikt och storlek.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: