Tre veckors ledigt! Eller?

Man vill ju hinna med sånt här också. Sitta under träden och fika och pyssla. Det är riktig semester!
 
God dag! Nu har jag semester. På riktigt. Det blir tre veckors ledigt med endast en sak inplanerad - Gotska Sandön. Semestern kommer alltså betyda ledigt i år. Det är skönt. 
 
Min första dag har jag däremot gått ut hårt. Jag har gjort minst 5 nyttiga saker idag. Bland annat sorterat och organiserat upp i linneskåpet samt alla köksskåp. Det började med att jag i morse skev en lista med saker jag borde göra denna lediga semeter. Det resulterade i att jag hade minst ett projekt varje dag att göra för att hinna med allt. Eftersom jag inte vill känna mig stressad tänkte jag att det var lika bra att göra klart så mycket som möjligt redan nu. Ja. Så fick det bli. 
 
I morgon ska jag fortsätta i detta effektiva flow. Jag ska ha en bakluckeloppis. Förhoppningarna är små men just nu vill jag bara bli av med skiten. Johan tror jag kommer tjäna 350 kr och Estrid har sagt 20 kr. Hm.
Själv tippar jag 300 kr. Men bara det räcker till soppan hem och kanske en burgare är jag glad!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: