En form av tidsfördriv.



Man ska aldrig ställa väckarklockan innan man som en zombie utav trötthet vaggar i säng på kvällen. Det kan lätt bli fel då. Som när jag stod startklar i hallen noch skulle åka till jobbet, när jag till min förskräckelse upptäckte att jag var en timme för tidig. En hel timme värdefull sömn hade gått förlorad. Fan!

Men inget blir värre än vad man gör det till. Så vad jag man utav tiden? Jo. En ny frisyr. Jag virade ihop håret till en partyboll på en sidan utan huvudet, sen blev det så här. En kul frisyr kan göra underverk.


Isabelle

Snyggt och vad bra du passar i lila!

Hoppas du får en trevlig helg och kan ta igen den förlorade sovtimmen.

2012-06-01 @ 13:42:25
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Emmy

Så himla snyggt! Är det en sån där donut? Du borde köpa sånna där guld/siver ringar som sitter fast på en hårsnodd och gör att hästsvansen ser både lyxig och lite medeltid ut!

2012-06-01 @ 13:53:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: