Mamma & Elton


En höstpromenad vid Skutskärs idrottsplats. Min mamma, Estrid, Signe, hunden Elton och jag.


Jag och barnen var hos min mamma i helgen.
Det händer inte allt för ofta. När jag tänker efter var detta faktiskt första gången jag sov där sen Estrid föddes.

Som vanligt när man har med mor- och farföräldrar att göra ligger allt deras fokus på ungarna, och får de en stund över kanske de har tid att höra vad jag pratar om. Trots detta tycker jag vi hann både påbörjan och avsluta förvånansvärt många samtalsämnen. Vi är bra på det i min familj - att prata. Jag vet att Johan ibland önskar sig själv döv när jag drar igång att analysera, mala och tillslut pulverisera vissa ämne. Jag skäms över det ibland, men inte när jag är med mamma. För hon är likadan gånger tusen!

Vi hade det trevligt. Jag tycker om min mamma med alla hennes sidor. Precis som jag vet att hon gör med mig.


Annie

Jag är också en riktig pratkvarn och Anton önskar nog att jag kunde hålla tyst emellanåt. Men men, sån är jag. ;-)

2011-10-31 @ 12:45:13
URL: http://anniemolarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: