Busungar!

Signe är en rolig människa. Hon är så full av bus och humor! Det är verkligen upplyftande att ha en sån knasigt person runt omkring sig. Hon hänger på allt som Estrid gör och hittar de inte på något bus ihop så är hon snabb som blixten med att klättra upp på bordet, riva i badrumsskåpet eller kladda med en tuschpenna som hon vet att hon inte får.

Antingen är det hennes ålder, eller så fick vi helt enkelt ett bustroll i familjen. Oavsett vad - underbar är hon!

Här ovan ser ni lite bilder på våra busfrön. Signe gömmer sig i ett köksskåp, klär på sig alla kläder hon hittar, gör sig en grötskålshatt, gör en koja i garderoben eller blir målade prickig i smyg av Estrid. Ja, behöver jag säga mer?


Annelie

Underbara barn <3

2011-11-29 @ 20:01:17
Emelie

Haha, fantastiska bilder! Man blir så glad av att titta på dem.

2011-11-30 @ 05:52:56
Angelica

Jag kan verkligen inte låta bli att skratta när jag läser och ser dina bilder! Underbara ungar :D

2011-11-30 @ 13:13:31
Lisa W

Haha, vilka underbara bilder! Gillar den när hon är inne i skåpet. Supersöt!



Arvid brukar lyckas klättra upp på något högt, typ en hööög stol, sedan står han där och är nöjd med vad han lyckats med. Sen blir han rädd när han inser att han inte kan ta sig ner. Då skriker han i falsett tills vi kommer och räddar honom. Haha!

2011-11-30 @ 17:05:47
Jossan

Men va goa barn du har, haha!



Jag hade också en vattenfärgsprickig tjej här i dag, superkul tydligen! :)

2011-11-30 @ 20:11:40
URL: http://www.haggman.wordpress.com
josefin

vilka underbara kort och fina barn du har. jag blir alldeles glad av kortet på Signe med vattenfärg i ansiktet :)

2011-11-30 @ 21:46:41
Stina

Hahaha fantastiskt!! Älskar barn och jag älskar din inställning till buset :) kramar

2011-12-01 @ 10:46:11
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Annika

Hahaha så söta barn alltså!

2011-12-02 @ 11:11:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: