Tygskor till Estrid




Titta vilka fina skor Estrid fått! Jag köpte ju ett par likadana för ett tag sedan, och jag tänkte redan då att Estrid skulle vara söt i ett par. Smart också att barnskorna har dragkedja på insidan för att slippa knyta hela tiden. Hon ska få se dem när hon kommer hem från dagis. Hoppas hon blir glad!

Japp. Ska strax packa ner Signe i selen och dra mig ner till dagis. Ska träffa Estrids fröken och ha ett avslutningssamtal. Blir spännande att höra hur de tycker att Estrid kommit in i barngruppen och hur hon verkat anpassa sig till allt nytt. De ser ju henne på ett annat sätt än vi.



Emmy

Åh var köpte du de skorna? De var ju såå sööta. Skulle nämligen vilja köpa ett par likadana till min lilla prinsessa (om jag får och om de finns att få tag i)

2011-05-03 @ 19:14:07
Pauline

Köpte de på Maxi, förut kostade de 149:- men nu 99:-. Fanns i massor av olika färger men bara från strl 24 och uppåt. Vet inte vad Siri har för storlek?

2011-05-03 @ 19:58:51
URL: http://sofiapauline.blogg.se/
Emmy

Jo Siri går på strl 24 nu! Hennes tygskor i 23 är på håret! Ska kolla Maxi

2011-05-04 @ 12:29:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: