Lördag



Hör om kvällen bjöd jag min storasyster och hennes familj på middag. Jag körde på två säkra kort, soppa till middag och världens godaste efterrätt. Det var gott, men inte lika gott som när Johan lagar. Sen lekte ungarna jaga så jag trodde taket skulle lyfta här hemma, och jag fick mitt efterlängtade porslin. Det blev de djupa skålarna med fåglar på. Precis var jag önskat. Tack!

Nu håller vi på att göra oss i ordning för att åka till en loka Arlagård och kolla på betessläppet. Jag tror Estrid kommer älska att se kossorna springa ut i gröngräset! Hon undrade om det fanns några söta kalvar, och det tror jag väl?

Sen är det en extra rolig dag idag eftersom Johan kommer hem! Gissa om vi har längtat? Man kan ju säga lite vad man vill om att han är borta så här länge, men det är riktigt mysigt att få längta efter och sakna varandra! Så ni kan ju räkna med lite glesare uppdateringar den kommande veckan, för då har jag troligtvis annat för mig ♥  Puss!