Johans födelsedag

Jag har inte tyckt Johan varit speciellt gammal, fören han på sin 36-årsdag sa "Jaha, då var man närmre 70 år än nyfödd!". Helt plötsligt blev han väldigt gammal, haha...

Men jag tror han blev njöd med sin dag! Vi gick en långpromenad bort till Snäck och åt glass (i stället för födelsedagstårta) i en av glassbarerna nere i hamnen. Det har varit riktig sommarvärme i flera dagar nu och det märks att Visby börjar komma till liv. På Snäcks camping stod husvagnarna uppe och ute på gatorna trängs uteserveringarna med tyska turister och andra soldyrkare. Så efter att ha gått hela vägen tillbaka från Snäck slog vi oss ner, vi också, och avnjöt en underbar glass! Det fanns alldeles för många sorter att välja på men min blev mörk choklad, fikon och sockerkakssmet. Mums!

I stället för att köpa saker till varandra har jag och Johan har valt att slå ihop våra födelsedagspresenter till en Kolmårdenresa med familjen. Vi åker i juni tillsammans med min storebror. Jag längtar verkligen och det känns som en riktigt bra födelsedagspresent till oss själva!










Förresten. Stort grattis till Johans bror Michael och hans Emmy som blev herr och fru denna underbara dag! ♥



Lisa

Vilka underbara bilder! Du är så otroligt duktig på att fota och får till så himla bra bilder, verkligen inspirerande!

2011-05-12 @ 18:16:50
Lisa

Vilka underbara bilder! Du är så otroligt duktig på att fota och får till så himla bra bilder, verkligen inspirerande!

2011-05-12 @ 18:17:07
Terese

Oj oj, vad glassen ser god ut. Riktigt mörk chokladglass :) MUMS!

2011-05-12 @ 19:35:10
Pauline

Lisa: Tack! Jag älskar att fota och tycker verkligen det lyfter att blogginlägg att också dela med sig av bilder från dagen. Kul att du gillar det!



Terese: Den var otroligt god. När jag stod där och valde bland alla sorter fanns det en shoklad smak som var kolsvart och hette "black chocolate", men den vågade jag mig inte på. Det fick räcka med en rriktigt mörk, god choklad :)

2011-05-12 @ 19:48:29
URL: http://sofiapauline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: