Fyra sommrar

Näst efter Suri Cruise är Estrid nog jordens mest fotograferade unge. Det är roligt att se tillbaka på bilder och se hur min tandlösa lilla knubbis förvändlats och blivit en liten flicka. Häftigt! De här åren går så fort så ibland behöver man stanna upp och titta tillbaka för att verkligen hänga med i svängarna.

Så jag har samlat ihop lite bilder från hennes första vår/sommar (lika gammal som Signe är nu) och sedan varje år fram tills nu. Tänk så stor min älskade lilla tösabit blivit! ♥


Sommaren 2008. En liten bebis som upptäcker omgivningen och stoppar allt i munnen.



Sommaren 2009. Hon pratar, leker och pringer för fullt. Skillnaden från bilderna ovan är enorm!



Sommaren 2010. Här har bebisen Estrid försvunnit och i stället har en liten bestämd flicka vuxit fram.



Våren 2011. Här är vi nu! Världens underbaraste unge som räknar, pratar och berättar och fantiserar.


Jag älskar dig! Du är mitt hjärta och det är en ynnest att få följa dig genom livet! ♥



Terese

Vad roligt att se! Hon är så fin Estrid :)

Hon har verkligen förändrats. Det är häftigt att man gör det. Ändå är man sig lik sedan man var liten.

2011-05-18 @ 20:15:16
Annika

Gud så søt man kan bli =)))

2011-05-19 @ 00:16:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: