Barnvakt



Johans bror samt hustru och två barn bor inte så långt ifrån oss. Vi har bestämt oss för att öva på att passa varandras barn lite oftare, eftersom en extra barnvakt alltid är värdefullt att ha.

Så förra veckan var kusinen Siri hos oss. Det blev fredagsmys med varmamackor och sedan massor av fnitter och bus innan de äntligen somnade. De är söta ihop. Fast ibland kan de vara riktigt skitjobbiga ihop också, men just den här kvällen överträffade alla förväntningar.

Lyckat med andra ord! Kul att det funkar så bra. Då kan vi hjälpa varandra oftare!


Emmy

Vad fina dom är!



Igår frågade Siri mig om vi skulle åka till Estrid! Nej inte idag svarade jag. Då blev hon ledsen och ropade " men jag älskar ju Estrid)Så himla gulligt.



Visst kan dom vara skitjobbiga ibland det ska gudarna veta. Fast jag tror att ju mer de är tillsammans desto bättre kommer det att bli, dessutom så blir de ju äldre och mognare båda två De får lära sig att klara av sina konflikter själva



Jag tar gärna Signe på tisdag eller onsdag denna vecka. Har messat Johan om det. Kram

2011-12-05 @ 11:16:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: