Inskolningsdag #1

Estrids första inskolningsdag på dagis. På vägen dit var hon tveksam och sa att hon hellre ville vara hemma, men när hon varit inne på sin avdelning en stund och sett sig omkring slutade det med att hon inte ville åka hem. Ett bra betyg alltså! Det är Estrid och fyra andra barn (1-årnigar) som ska inskolas denna vecka, så idag pratade vi mest om hur förskolan fungerar och deras rutiner. I morgon blir första dagen hon får träffa alla nya kompisar.



Det känns bra. Av personalen fick jag ett gott intryck. Kunniga och engagerade. Ja, det är nog en av de viktigaste sakerna på förskolan, det är ju faktiskt till de jag lämnar över ansvaret för de finaste jag har. Japp. Vi håller tummarna för en lika bra dag i morgon!



Emmy

Härligt att det gick bra, jag hoppas och tror att morgondagen kommer gå minst lika bra.



Kul att ni får fota... det får inte vi ... längre :(

2011-08-16 @ 22:42:36
Pauline

Jag tror det kommer gå jättebra i morgon!



Men varför får ni inte det? Jag frågade inte ens. Jag tänker på att inte fota de andra barnen och framför allt inte lägga ut dem här, men det är ju inget av de andra barnen som syns på dessa bilder.

2011-08-16 @ 23:35:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: