♥ 7 månader ♥

Sist vi var på fastlandet minns jag att Signe kämpade med att vända sig från rygg till mage. Nu när vi är här, bara 2 månader senare, kan hon krypa, sitta själv, äta mat och resa sig mot möbler. Det är galet! Tiden rusar. 

Att resa sig upp själv gjorde hon för första gången i fredags. Johan hittade henne ståendes mot Estrids leksakslåda, men nu tror jag att pinnsolarna i köket blivit hennes favoriter. Hon åker i golvet en del och jag funderar på om det börjar bli läge att sy henne en hjälm som jag gjorde åt Estrid? Andra saker hon lärt sig är att härma oss när vi pratar bebisspråk samt göra "indianen" med handryggen för munnen.



Inget BVC på sistonde, men det märks på kläderna att hon växer för nu är garderoben uppgraderad till strl. 74. Hon är i alla fall längre än sin syster, för byxorna hon har på sig på bilderna fick Estrid när hon var 11 månader. 



Emelie

Men fy gubbar, vad söt hon är Pauline!

Ärligt talat, båda dina döttrar är de sötaste flickorna jag någonsin har sett. På riktigt alltså.



Kram till er.

2011-04-19 @ 16:11:32
Terese

SÖT!! :)

2011-04-19 @ 20:45:49
stina

Vackra barn!! och du är så otroligt duktig på att fånga dom på bild. Man kan knappt släppa blicken från dom för dom är så vackra.

2011-04-19 @ 22:21:16
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: