Up & down

Jag har inte bloggat så frekvent de senaste dagarna. Har känt mig lite deppig. Eller trött framför allt. Jag är inte van att jobba! Gå upp på morgonen, hålla fullt fokus hela dagen och sen komma hem till två små och en stor som också vill ha uppmärksamhet. Det tär på krafterna. Till råga på allt har Johan haft en släng av magsjuka och jag haft mens för första gången på 1½ år. Jag har glömt hur det brukar vara och känner mig som ett svullet, känsligt kvinnomonster. Ja, ni vet...

Men nu känns det bättre! I morgon ska jag åka bob med tjejerna. Eller ja, den stora tjejen framför allt. Vintern har ju äntligen kommit hit till ön. Det är fantastiskt fint ute nu! Jag ska försöka fota lite så ni får se vilket litet sagolandskap vi bor i. Som Johan sa idag "Det känns som att vara i ett julkort!", och ungefär så är det. Helt underbart!

Annars är allt som vanligt. Vi åker till fastlandet över helgen. Jag ska packa och försöka tänka på hundra saker samtidigt. Det går nog bra, det också. Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid Signe. Inget får en att somna så gott som att ligga och sniffa på en varm, mjuk, liten bebis♥ 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: