Porlinsponny

Estridh fick en jättebra födelsedagspresent av min storebror och hans tjej! Den kom lite i efterskott eftersom vi inte träffats förren nu, men den var väldigt uppskattad!

En ponnyhäst i poslin som man får måla och pynta helt själv. Till hästan hörde färger, klistermärken, man och svans, hårspännen, borste och olika rosetter till hästens hår. Kan säga att Estridh satt i evigheter och pysslade med sin lilla ponny. Den ska jag spara och ställa upp på hennes byrå.








Tycker den påminner om de här designerkossorna som står utställda på olika ställen i Sverige. Minns ni dem? Vita kossor som blivit målade och designade på en massa olika sätt. Kul idé! Jag gillar ju sånt som är kreativt och uppmuntrar till fantasi och att skapa själv. Hästen kommer från BR, tror jag.



Stephanie

Ja och i gävle är det ju bockar :) Eller vad de nu ska föreställa som står uppställda runt om på stan.. :)

2010-11-17 @ 02:25:18
URL: http://stephanieronning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: