Söndag

Vi har varit i vanlig ordning tillbringat en slö söndag ute i trädgården. Bland annat har delat av kaninerna nu och håller tummarna för att det kommer kaninbebisar om sådär en 30 dagar! Förresten har vi bestämt att Thilde fortsättningsvis får heta Thilde, även om det är en kille. Förförallt då det skulle bli väldigt förvirrat för Estridh om vi helt plötsligt började kalla kaninen något annat. Nej, Thilde & Kajsa får det vara helt enkelt!

Sen har vi plockat vitsippor, gungat och lekt i sandlådan. Lite bilder från förmiddagen:


Thilde & Kajsas utebur som nu är avdelad i mitten 


Vitsippor som vi plockat



Estridh tyckte det var onödigt att gå in för att ge dem vatten, det här var en mycket bättre idé!



Vi slappar i skogen bakom huset


Estridhs gungställning & sandlåda


Min blomma!



Malin - Mamma till Alice & Lowe

Fin hon är!

2010-05-09 @ 18:58:07
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Erika

vad fina bilder!

2010-05-10 @ 16:29:34
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Madde

Av vad jag kan läsa varje vecka så måste jag säga att du är en fantastisk mamma. Jag njuter av att följa er lilla familj här på bloggen, jag blir glad och varm i hjärtat. Ni verkar absolut vara de enda för varandra och Eshridh är ju en riktig liten guldklimp. Sträck på dig och njut av att du är en helt makalös mamma Pauline. :) Skickar en stor kram från barndomsvännen och trogna läsaren Madde. :)

2010-05-12 @ 09:54:36
URL: http://sokratess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: