Soliga lördag!

Årets finaste dag hittills va? Än så länge är det för kallt i vattnet för att inviga poolen (14 grader), men vi har åtminstonde dragit fram solstolarna och tagit årets första tådopp! 



Poolen!



En glad badtjej i hennes "kini"



Jag och bebisen solade lite



Bada fötterna!



Estridh tyckte det var härligt vid vattnet, även om det var kallt :)



Susanne Löf

Vad mysigt ni såg ut att ha.

Hemma i skutskär hade vi inte så varmt oturligt nog, 11 grader tror jag det blev som varmast i skuggan. Men i solen var det kanon skönt!



Kram

2010-05-15 @ 18:46:06
Sofia - Mamma till Levi

Hejsan! Mysigt det ser ut! Vart bor ni? Har inte läst ända från början, men hängt med ett tag. Vill gärna ha lösen, försökte maila dig men det gick inte? Om du orkar och har lust maila lösen till mig på [email protected] :-)

KRAM

2010-05-15 @ 20:51:46
URL: http://sofiahivall.blogg.se/
Marie

Hej jag älskar din blogg! Har du bilddagbok?

2010-05-18 @ 18:36:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: